Vraag & antwoord

Over de Wegwijzer CE-markering
Wat is de Wegwijzer CE-markering machines?

De Wegwijzer CE-markering machines is een online platform om u te ondersteunen bij de totstandkoming van CE-markering voor uw machine(s). Met de CE-regelgeving check krijgt u bijvoorbeeld snel een indicatie van de Europese regelgeving waaraan uw machine moet voldoen. Ook biedt de Wegwijzer veel praktische hulp die u ondersteunt bij het doorlopen van de 6 stappen om te komen tot een CE-markering voor uw machine(s).

Hoe krijg ik toegang tot de Wegwijzer CE-markering?

Voor de Wegwijzer CE-markering heeft u een account nodig. Klik hiervoor op 'Abonnementen' bovenaan de pagina. U kunt hier kiezen voor een gratis account of een betaald account. Met een gratis account kunt u de CE-regelgeving check uitvoeren en dit account biedt u een basisondersteuning op het onderwerp van CE-markering. Het betaalde account biedt uitgebreide ondersteuning aan de hand van overzichten, checklists, artikelen en vele andere hulpmiddelen.

Wat is de CE-regelgeving check?

Met deze CE-regelgeving check krijgt u snel een indicatie van de Europese regelgeving waaraan uw machine moet voldoen. De check wordt na iedere vraag automatisch opgeslagen en is vervolgens terug te vinden via Mijn checks. U kunt dus tussentijds stoppen met de check. U kunt ongelimiteerd persoonlijke CE-regelgeving checks aanmaken.

Het lukt mij niet om in te loggen, hoe kan dit?

Controleer of u de juiste gegevens heeft ingevuld. Als dit niet werkt neem dan contact op met NEN Klantenservice, telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 08.30 tot 17.00 uur, telefoon (015) 2 690 391, e-mail klantenservice@nen.nl

Ik ben mijn wachtwoord vergeten, wat moet ik doen?

Op de pagina 'Inloggen' klikt u op de link Wachtwoord vergeten. U komt vervolgens op een pagina waar u uw e-mailadres kunt achterlaten om een resetcode op te vragen. Binnen enkele minuten ontvangt u een e-mail van ons met daarin instructies om uw wachtwoord te veranderen.

Ik heb mijn abonnement omgezet naar een betaald abonnement. Waarom zie ik de wijzigingen niet (direct) na opnieuw inloggen?

Uw gewijzigde gegevens zijn dan nog niet door ons verwerkt, waardoor uw oude gegevens weer zijn opgehaald. Binnen 1 werkdag worden uw gegevens verwerkt.